Biljetter
Ingen platsreservation är möjlig (med undantag för rörelsehindrade och större grupper). Vi öppnar 1 timme före föreställningens början, utom vid genrep då vi släpper in 30 minuter innan. Föreställningen är gratis men vi tar upp en frivillig kollekt (rekommenderat 150 kr).

Hcp
Platsreservation är endast möjlig för rörelsehindrade med rullstol eller permobil.
Platsreservation smsa till Jan Gundhe 070-650 58 03, senast 2 timmar innan föreställningens början.

Föreställningens längd
2 timmar och 45 minuter inklusive 30 minuters paus.

Åldersgräns
Musikalen innehåller en del starka scener, vilket är anledningen till att vi rekommenderar den från årskurs 4.

Fikabiljett
I föreställningens paus erbjuds fika (gäller inte genrepet). Fikabiljetter köpes innan föreställningen i foajén. Kaffe, te eller festis med bulle och kaka, 30 kr.
Betalning med Swish, kort eller kontanter.

Frikyrkan Insjön, ​Faluvägen 27, 793 41 Insjön.

1. Faluv. 27 (HCP finns) Frikyrkan i första hand,

sedan i följande ordning

2. Faluv. 33A

3. Faluv. 34

4. Insjöv. 13

5. Kyrkv. 23 Åhl:s kyrka

Parkeringsvakter klädd i varningsväst finns

som lotsar er till rätt parkering.

9593-2023.jpg